9.7.13

(Forgotten)TCB

The Chemical Brothers - Dig your own hole Oon ihan musafiiliksissä - en tajua miten oon voinu missata näin saakelin hyvän levyn, vaikka oon kuunnellut levyn Block Rockin Beats-biisiä muksusta asti (on muuten yks maailmankaikkeuden tajunnanräjäyttävimmistä biiseistä). Albumi kokonaisuudessaan ei oo sit vaan koskaan päätynyt soittolistalle. Piku-biisin kohdalla leuka vaan loksahti alas ja pää hytky, aihitto mikä biisi. Muhun ainakin kolahtaa.
Joskus aikoinaan paikallisessa pepsidiskossa mä pyysin Push the button-levyn Galvanizea joka ikinen kerta kun olin siellä, ja aina se soitettiin. Biisu toimii edelleen.


Enivei, koko levyä suosittelen!!


Törmäsin tähän kuvaan tumblrissa, kävipä sitten näin . .


Muutamat päätyi saksittavaksi. Me likey!

Uusi hattu!

Tää nyt oli tämmönen sekameteliläjä, pahoittelen. Huomenna vielä töihin ja sit alkaa meitsin yli viikon kestävä loma Perjantaina kaverille "grillajaisiin" sekä mahdollisesti jazzkadulle (haluun koluta korukojut!!) ja lauantaina Essin synttärit. Uujee. 

8 comments:

  1. mun kaikille sinisille farkuille kävi myös noin kun ton jutun hokasin :Ddddd

    ReplyDelete
  2. paulette,
    :----Dd haha noni!

    ReplyDelete
  3. ihan huikee idea tuunata farkkuja ! pitää itsekin kokeilla, löytyy nimittäin yhdet farkkushortsit, jotka meinasin heittää kirpparille 8)

    ReplyDelete
  4. Mitä hittoa kuinka mahtava tuunausidea! Miten ei ole tullut ite yhtään tajuttua. :D Awesome. Ja hienoa kuvaa sulla taas. Tykästyin noihin lehtikuvan yläpuolella vasemmalla olevaan ja alapuolella vasemmalla olevaan kuvaan. Kauneita. :)

    ReplyDelete
  5. Ooks sä viillelly jalkojas? :|

    ReplyDelete
  6. Ansma,
    niin on (-: jeheii!

    Ida,
    no älä!! iso kiitos ida :>

    kaisa,
    <3 kiitos paljon, ihanuus

    Anonyymi,
    old mistakes :) oon käyny plastiikkakirurgillakin niitten takia, mut en yksinkertaisesti pääse niistä eroon. ne vaan on osa mua. eipä huolta, en harrasta enää sellaista.

    ReplyDelete
  7. mohamed dahman,
    aww thank you :>

    ReplyDelete

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8