7.8.11

x

tässä samalla kun tiirailen lotria telkkarista toisella silmällä, ni napsein jotain randomkuvia tänne:-) teki vaan mieli postata. on tuol pari vanhempaakin otosta.

 oon hulluna noihin kenkiin, oli se kiekkarireissu sillon vaan niin hyvä juttu :-D

aivan, mulla oli eilen sitten viiminen työvuoro! joka oli muuten sit..............raskas. olin yövuorossa, en-paljon-mitään-syöneenä ja huonolla tuulella. mut kyl se siin sit meni :-D himassa olin aamuyöllä ja muru sinnitteli siihen asti hereillä ja tuli sitte tänne ku kotiuduin. peipi meni aikalail sit nukkumaan ja mä katoin leffaa johonki viiteen-kuuteen asti :-D oon vaan semmonen, et töistä kotiuduttuani en osaa mennä heti nukkumaan vaan on kiva tehä vielä jotain. mutta, tarkotus olis ens viikolla mennä rankasti viihteelle :>
kengistä puheenollen, haluisin itelleni jotkut kivat syysnilkkurit. löysin jo kahdet upeet ehdokkaat, täytyy ny kattoa voinko tilata. uus takkikin olis kiva..........

eipä täsä ny kummempii, moi! nighty night. ps. kyselkää minulta!

One thing to be happy about
yhden jätskin sijaan kaksi jätskiä!

No comments:

Post a Comment

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8