12.3.11

un chien andalou


muii!
oon mun poikaystävän luona, hän lähti käymää kaverillaa ja mä jäin hengaa tänne :--)) mulla ei tosiaa oo kameraa mukana, mut jotain kuvaa piti tohon saada! eikä oo tosiaa rillejäkää joten tää kirjottaminen ilman niitä on tosi rasittavaa :-D murun porukat on viikon reissussa jee joten tää valtakunta on "meiän" ! kyl mä aattelin täällä hengata nii paljo ku voin. hmm ei mulla kyl oikeesti oo nyt sen pahemmin asiaa, joten palaillaa myöhemmin c:

yli 200 lukijaa, iha huippua hei ♥!!

ps.

7 comments:

  1. viivi ja wagner on ihan parhaita! :D <3

    ReplyDelete
  2. Moi! :)

    Sulla on ihana blogi. Hyvää kevättä!

    ReplyDelete
  3. Käytkö koskaan Porin Sisätori-kirppiksellä? Onko hyvä?

    ReplyDelete
  4. Onko sulla deviantartissa/harhakuvassa kuvia? Jos on voiks linkata? (:

    ReplyDelete
  5. rosa: niin on. :--D

    anonyymi: moimoi=) kiitos kauhiasti hei! hyvää kevättä siullekki c:

    anonyymi: käyn, käyn:--) on hyvä!

    amanda: ei oo =) harhakuvassa on joskus ollu mut se on must ihan kaamee paikka :--D

    ReplyDelete
  6. Heip, tykkään blogistasi niin kovin, että lisäsin sen oman tekeleeni linkkilistalle (osoitteessa http://uimamaja.blogspot.com). Jos kuitenkin toivot, ettei blogisi linkkilistaltani löytyisi, niin kerrothan siitä miulle vaikkapa blogini kommenttiboksin kautta :) Kiitos!

    ReplyDelete
  7. anni: voi ei tietenkään haittaa, hönö:--)!! kiva juttu vaan c: ja IHANAA, että diggaat .

    ReplyDelete

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8