1.12.10

SEKOPÄIST

Moikkelis! Kunnon sekalaista-postaus tulossa :-D


Jebou, toi on mm. äidin vanha Vero Modan takki jostain 70-luvulta ja oon totaalisen hullaantunu siihen :-) Siin on myös huppu! Ja noi nauhat on ihanat. Toi on ollu mulla vaikka kuinka kauan, mut en oo vaan jotenki osannu käyttää sitä. Kai mä luulen näyttäväni siinä jotenkin tankilta, tai sit oikeesti näytänkin. Tossa on tosi väljät hihat (tai no hihojen yläosat), se vähän häiritsee vaik periaattees se näyttää hianolta, hmmm. Pakko toi on hei laittaa superisti käyttöön keväällä!
(Oon ennenki vaahdonnnu jotain tosta takista, khih..)

Ei voisi olla parempaa ystävää kuin tytär, eikä sellaista tytärtä kuin sinä.

Haha, oon iha räjähtäny mut älkää välittäkö 8)


Harmi ku postit ei tuu tosta!
Ja sitten tähän loppuun vielä:

Parhautta!


Piti testata noita uusia Syoss-tuotteita, mut se hoitoaine oli kyl pienoinen pettymys. Normaalisti suihkussa hoitoaine päässä sormet voi tosta vaan vetää hiusten läpi, mut ton kanssa ei. Ettätuota, parempiakin on nähty, esimerkiks luottotuotteet eli Tresemméet!
Mutta joo, kaipa vois seurailla vähän telkkaria, tehdä glögiä ja sensellaista. :-) See ya!

- E

No comments:

Post a Comment

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8