22.10.10

LOMA

:--D


moikkelis!

itken verta katsoessani upeita kenkiä nettikaupoissa - tän shoppaushimo on pakko saada lopetettua nyt. oon totaalisen hullaantunut nauhakenkiin ja tahtoisin niitä lisää kaikenlaisia. (tuntuu, että valitan kokoajan vaan tästä shoppaushimosta ahaha mut ku......)
myös kaikkia upeita asuja katsoessani tulee taas sellanen fiilis, että pitää siivota mun vaatekaapit kotona täydelliseen kuosiin, jotta inspiroituis pukeutumisessa paremmin. tuntuu, et aina näyttää ihan tylsältä. no, kyllä näitäkin vaiheita tosiaan on!
mulla on himassa yks ihana vero modan takki jostain 70-luvulta, minkä oon äidiltä saanut. se on muuten täydellinen, paitsi että hieman liian väljä. täytyis kysellä joltain ompelijalta, mitä sille vois tehdä. toinen projekti ois ne mun cheap mondayn mustat korkeavyötäröiset pillifarkut, joissa on takamus totaalisen rikki. en todellakaan suostu niistä luopumaan - on pakko keksii joku kiva kikka, et niitä vois käyttää. kun pistää korkkarit niitten kanssa, jalat näyttää ihan hysteerisen pitkiltä!

vaudevau!

eipä täs, heittelen teille asukuvia heti vaan ku voin - netti ei edelleenkään toimi himassa..... mutta, tänäänpä alkaa sitten syysloma JEJ! postailemisiin <3

-e

2 comments:

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8