22.6.11

:-):-)

Mursu vai marsu? Miksi? :D
- sanotaan, että marsu! en oo muistaakseni nähnyt ikinä mursua omin silmin, ellen oo sitte törmänny josain eläinpuistossa semmoseen muksuna. lepposia elukoita nekin on:--)

Valkoinen vai musta?
- ööh, sanotaan ny sitte vaiks et musta. riippuu asiasta tieksss öö

Mitä mieltä oot homoista muslimeista? 
- ihmisiä siinä missä muutkin!

Mitä kirjottasit Demin salasee palveluu jos voisit?
- miksen vois! jotain "revin aina kaljapullon etiketit" taikka "mulla on pakkomielle katsoa lähettämäni tekstari lähetetyistä useaan kertaan"-tapaista. kyl noita ihme rutiineja ja muita juttuja on, mut nyt just ei tietenkään tuu mieleen!

Mitä mieltä oot Megan Foxista?
- en mä erityisemmi mitään mieltä oo, en oo seurannu kyseisen naisen uraa taikka muutenkaan elämää tai mittään. kaunis hän on!

Mitä mieltä oot pissiksistä ja massatyylistä?
- jos oot pissis, mutta mukava niin ei siinä sitten mitään. mut jos oot semmonen ylimielinen pinnallinen kakara, joka katsoo muita nenänvarttaan pitkin niin sitten screw you. möööhhh, en mä tiä.

Asutko omas kämpäs?
- asun juu :-)

Ootko töissä, missä?
- eräällä grillillä kesätöissä :-D

Mitä koului oot käyny yläasteen jälkeen?
- sillo vuonna 2007 se koulu oli vielä nimeltään SKTO eli satakunnan käsi- ja taideteollisuusoppilaitos. mutta nykyään se on satakunnan ammattiopisto, nakkilan yksikkö :-D huoh.. kävin siellä siis audiovisuaalisen viestinnän perustutkinnon ja nyt on media-assarin paperit.
mieletön koulu, helvetin ammattitaitoista porukkaa, omanlaisensa hullu ja rento meininki ja siellä oppii upeita juttuja jos vaan on intoa!

Missä olit koulun kautta töissä (työssäoppimassa)?
- SEKK:issä, eli satakunnan elävän kuvan keskuksessa.

Minkälaisen puhelimen omistat?
- mul on lainassa tommonen vaaleanpunainen nokian perus simpukkapuhelin. en mä tartte mitään hienouksia, en osais olla esimerkiks kosketusnäytöllisen luurin kanssa :-D kosketusnäyttöluureista tulee aina mieleen se yks aamuyö, ku mulla sattu menemään kalja paskaks laukussa aamuyöllä ja siinä meni sitte puhelinkin. menin kotiin ja mun oli pakko lähettää jostain tekstari, joten sähläsin humalassa pikkusiskon kosketusnäyttöpuhelimella ja rupesin itkemään, koska en tajunnut miten se toimii. :-----D sisko nukkui siihen aikaan, joten en kehannu herättää ja pyytää apua.

Tilaatko koskaan nettisaiteilta vaatteita? Jos, niin mistä?
- tosi harvoin, en oikeestaan koskaan. ostaisin, jos olis varaa! en oo tainnut ite tilata netistä vaatteita mistään muualta ku h&m shop onlinesta.

Ootko hakemassa vielä johonkin opiskelemaan?
- mä oon niin korviani myöten täynnä opiskelua, et ei kiitos. haluun vaan ansaita rahaa tekemällä työtä jota rakastan!! oppisopimus on sit asia eriksee, kattellaa.

Haluaisitko jonkun uuden lävistyksen?
- joo, oon pitkään halunnut cleavage-lävistyksen! tosin vähän ylemmäs ku tossa kuvassa :-) medusan haluun myös takas ja otan sen kyllä tässä joskus sitten kun saa aikaseks :--)

Onko sulla toista nimeä?
- on, eveliina :-)

Eiks salkkareiden seppo ookki söpö?
- ihana mies! :-D


Mihin ulkomaille lähtisit nyt jos mahollista?
- oh my, vaikkapa kreikka kuulostais mun korvaan nyt hiton ihanalta! mut paskanmarjat kesällä lähetä suomesta yhtään mihinkään vaan nautitaan tästä mitä täällä on, koska suomen kesä on helevetin lyhyt.

Onks sulla luonnonkiharat? =)
- kyllä nää aikas luonnonkiharat on kyllä :-) pikemminkin tosi laineikkaat.

Mitä aiot tehdä ensi syksynä?
- kattellaan sitä sitten :--)

Onko sulla kesäsuunnitelmia?
- mitä sitä turhia liikaa suunnittelemaan? eletään rauhallisesti, valvoen, leväten ja nauttien!

Minne haluaisit matkustaa?
- joka paikkaan. haluisin nähä niin paljon!

Jos saisit tehdä vuoden ajan mitä vaan, mitä tekisit?
- valokuvaisin ja siinä sivussa ansaitsisin massia sen verran, et pärjäis hyvin ja jäis ylimäärästäkin. taikka sit jahtaisin muitakin unelmiani ja kokeilisin uusia juttuja.

Kaunein suomalainen julkkis? Voit laittaa monta :)
- pistitpä vaikean.... ainakin nanna grundfelt on hiton kaunis. ja noh, christel ei oo ainakaan vielä sillee mikää julkkis, mut ehkä se lasketaan. ihan kauheen suloinen ja mun mielestä uskomattoman kaunis.

Mitä luonteenpiirteitä arvostat toisessa ihmisessä?
- luovaa ja syvällistä ajattelua, laajaa ajatusmaailmaa, kiltteyttä, huumorintajuisuutta, positiivisuutta, spontaanisuutta ynnä muuta!


Koetko olevasi pinnallinen?
- pinnallisuus on niin laajahko käsite ja kaikki taitaa ajatella sen omalla tavallaan. mulle pinnallisuus on semmosta, et mietitään liikaa ulkonäköä eikä sisältöä ja musta monet pinnalliset ihmiset ei oo mitenkään erityisen syvällisiä tyyppejä myöskään. mut ei saa yleistää, poikkeuksia ON.
kai materialismikin on jonkinsortin pinnallisuutta, eli kai mä pakostikkin olen vähän pinnallinen koska välitän siitä, minkä näkösenä astun ihmisten ilmoille ja I like to buy stuff.

Onko sulla hyvä itsetunto?
- ei erityisen hyvä. välillä on huonoja ja välillä hyviä päiviä!

Mainitse viisi hyvää asiaa itsessäsi.
- oon hyvä asiakaspalvelutyössä. mulla on taiteellista silmää, oon huumorintajuinen ja hauska ihminen sekä ystävällinen.

Onko sinulla positiivinen elämänasenne?
- kyllä on ja oon aikas optimistinen :--)

Mitä teet ärsyyntyneenä, tyydytkö mielentilaan vai teetkö jotain poistaaksesi sen? 
- ähkyn, puhkun ja huokailen turhautuneena. oon aika hiljainen ja myrtseilen :-D kyllä siihen auttaa jonkun kanssa jutteleminen eikä se, että pitää ajatukset sisällään :---)


2 comments:

  1. ihan loistava toi kosketusnäyttö stoori :D:D

    ReplyDelete
  2. diibe: ahahah joo aika huvittava hetki oli tuo :--D lämmöllä muistelen!

    ReplyDelete

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8