17.5.11

vihapäivä


..todellakin vihapäivä, välillä on sellasia. sekanen kämppä, vinkuvat katit, kissanhiekkaa jokapaikassa.. mitä mä viel keksisin. aivan, vessan viemäri on jotenkin tukossa joten suihkussa käydessä meitsin vessa muuttuu oitis valtamereksi.
töihin puol viideks, jos siel huolet unohtuis ainaki hetkeks. ei auta muu ku painella sisään huutaen "mulla on sit tänään paska päivä." voi ärripurri. ainakin aurinko paistaa, fiilis olis täysin nollassa jos tuolla satais tai muuta. toivottavasti teil on parempi päivä ku mulla, haha :-D helvetin hauskaa päivää kaikille immeisille!

One thing to be happy about
öö, öö.. mustat varpaankynnet

8 comments:

  1. noi on niin ihanan näköset pökät! sopii täydellisesti ainaki sulle :)

    ReplyDelete
  2. Oivoi...kuulostaa kurjalta, mut toivottavasti se on vaan tällainen tylsä tiistai, huomenna sit sellanen kiva keskiviikko ;) Mulla hirmu kiirus päivä ja nyt tuntuu et aivot on hyytelöä...öh...

    Missä muuten oot töis? :)

    ReplyDelete
  3. Kyl se siitä :) jokaisella on joskus paska päivä, mut onneks se siitä hymyksi aina muuttuu! Siihen liittyen haaste sulle mun blogissa: http://kauniskameleontti.blogspot.com/2011/05/keep-on-smiling.html

    ReplyDelete
  4. laura: voi kiitos, noi on kyl ihanaiset :-)

    niina: tämmöstä tää elo välillä on :-) onneks työpäivä meni abauttis täysin putkeen, joten fiilis on jo aikalail parempi! oon eräällä grillillä töissä ja se on mun kesätyöpaikkakin =)

    yellow lizard: äläpä muut san=) voi jee, kiitos!!

    ReplyDelete
  5. mite joku voi olla noi kaunis tommosena kiukkupussinakin :(

    ReplyDelete
  6. calmar: voiei, kiitos kauheesti :')

    ReplyDelete
  7. ihan sika mageet noi kuviolliset pökät!!:D

    ReplyDelete

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8