1.5.11


jaampa kanssanne tänpäiväisen oudon tapahtuman:
oltiin tänään poikaystävän kanssa normihengailemassa tässä mun luona, kunnes havahduttiin siihen, että mun kämppään tuli joku mies sisälle. mä ainaki pelästyin ihan sairaasti ja pomppasin sängyltä sekunnin murto-osassa ja lähestulkoon etein puukkoa :--D tää mies kyseli, että onko kaikki hyvin ja tajusin tän olevan mun naapuri. mulla oli kuulemma ovi sepposenselällään ja naapuri epäili varmaan jotain murtotouhua. sönkötin paniikissa jotain, että joo kaikki on hyvin ja kauhistelin auki jäänyttä ovea: se oli nimittäin koko yön auki. luojan kiitos tänne kämppään ei tullu ketään!! hui kauhistus.
ja tonttulakki, jonka olin vienyt ulkoeteiseen joku viikko sitten olikin yhtäkkiä ilmestynyt sisälle. creepyä!! poikaystävä tosin totesi, että se oli ehkä ollut ulkoeteisen lattialla ja sit tää kiva naapuri oli nostanut sen mahdollisesti sisälle. who knows.

en oo hetkeen pelästynyt yhtä paljon :-D

4 comments:

  1. hui kamala, meittiki ois kyl saanu kauheen slaagin ja hyökänny sen miehen kimppuun :--DDD haha.
    ja näin btw, hienoja kuvia jällee!

    ReplyDelete
  2. meri: joo voi sentää, kyl sitä ny pelästyy ku yhtäkkii joku tulee sun kotiin :-D hehe. ihmevappu, eka poikaystävän kimppuun hyökätään ilman mitään syytä ja nyt tää!

    mut kiitos<3

    ReplyDelete
  3. oot niin hellyyttävä! ihana blogi!

    ReplyDelete
  4. anonyymi: voi kiitos :-D! mukavaa että diggailet c:

    ReplyDelete

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8