22.3.11

turvoksis

sorit noista kummahkoista rajauksista!

tsuibbaduib!
oon nyt niin ilonen, et kuvautin jonkinsortin asukuvan :-D oon jokseenkin tykästyny tohon punaseen pipoon; on aika ahkerasti eksyny päähä viimepäivinä. oon ostanu sen joskus stadista indiskasta! se on kyl niin ihana kauppa, et sais eksyä tänne poriinkin =) toi nahkapussukka on kans ollu ahkerassa käytössä!
mut hittolainen, mulla ei oo puhtaina yksiäkään sukkia joten jos pesis pyykkiä. moikkeli ☺

ps. tän päivän kahvimäärällä valvottaa varmaan koko yön, mm.

11 comments:

  1. mmm mikä asukokonaisuus taas<3 kivatsu pipa!

    ReplyDelete
  2. toivon iteki niiiiin että indiska ilmestys tänne joensuunki suunnalle jossain vaiheessa! ihania kuvia ♥

    ReplyDelete
  3. Hihii tosi kiva jaksat postailla noin usein ja panostat varsinki kuviin! :-) Tykkään myös tyylistäs, vaik se on ihan täysin erilainen ku mulla.. just vähä tommonen boheemi/hippi vaikutteinen jos on pakko johonki genreen tunkea! Jatka samaan malliin:p

    ReplyDelete
  4. ilonapa: toivottavasti ilmestyis sinne ja tänne, ois niin jees :--)!! kiitos kovin ♥

    ina: oo kiitos sanoistasi♥! joo tuppaan välil vähä innostuu postailee, mut eikös se tosiaan oo ihan jees? :--)
    joo mulla on niin laaja ja vaihteleva tyyli sekä tykkään monista jutuista ja vaikutteista jne :--)

    ReplyDelete
  5. yhy laitat nykyää harvemmin niit "one thing to be happy about" -juttui toho loppuu! :( ne on sikakivoi!

    ReplyDelete
  6. nelly: anteeksi, i'm bad, mä skarppaan!! :--))

    ReplyDelete
  7. millaseni, oikiitos :'--)♥

    ReplyDelete
  8. alotin vasta niinku lukee tät sun blogii,sika kiva!!asutko niinku yksin omassa kämpäs vai vanhempien kaa ,vai miten??

    ReplyDelete
  9. veera: kiitos paljon hei!!=) omassa kämpässä asun.

    ReplyDelete

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8