26.1.11

dikkendikken


björk/army of me



björk/all is full of love



my baby shot me down ja sillee immeiset! : ) mä tässä jumitan vaan, kuuntelen mm. kill billin soundtrackia ja ärsyynnyn tosta riehuvasta katista haha. tää luonnos on seissy täs jonku vartin ku pää ihan jäässä eikä tiä mitä kirjottelis ny :-D mullapas alko tänään pitkä viikonloppu jippiii ihanaa saa nukkua. huomenna vois tosin siivoilla pikkaisen täällä, näyttää siltä ku olis vaatekaapit räjähtäny....
oltiin tänään taas jolannalla ruokkiksella, sinne on aina niin kiva mennä ku on aina niin ihana nähä sepeäki, uskomattoman ihana dogi ♥ joku on täysin hullaantunut.. joskus minullakin on koiralapsi kun elämäntilanne vaan on sopiva siihen hommaan :-)
mut mä kyllä haluan täytettä masunpohjalle ja teetäkin vois ryypiskellä, palaillaan jengi=)

One thing to be happy about
"mystiset taruolennot"

8 comments:

  1. missä tykkään laatikko? :o no [♥] tykkään

    ReplyDelete
  2. diibe: hhihii otin sen elementin pois :-) kiitos kovin kovin ♥

    ReplyDelete
  3. Ihanii kuvia 8) Muokkaaks paljon aina näit ku pistät tänne? ois kiva joskus nähä muokkaamattomii kuvii!

    ReplyDelete
  4. amanda: kiitos ♥ no en mä ny mitenkään kauheasti, kyl se niinsanottu rajakin menee jossain kohtaa! :) tykkään vaan käsitellä kuvia, mun tyylillä. jebouu vois tehä josai kohtaa semmosen "ennen/jälkeen"-postauksen!

    ReplyDelete
  5. Täytyy kyl sanoa, et sul on jotenki tosi söpö, rempsee ja rento tyyli vaik se ei oo yhtää samanlainen ku mulla! Mut just kiva ku eroaa vähä massasta(:

    ReplyDelete
  6. ina: kiitos paljon=)!! joo ei mun tarkotus ole ollakkaan massaa tai olla samanlainen kuin ketään muukaan<:

    ReplyDelete
  7. ois kiva jos joskus pystyisit pyytää joitai vaik sun kavereita tai joitain ottaa sust jotai asukuvii vaik kyl noistki kuvist sen nyt iha ok näkee mut sul on ain nii persoonallisii vaatteita nii ois kiva nähä ne iha kunnol kunnol u know :---)))!

    ReplyDelete
  8. nelly: mä oon ihan samaa mieltä, mut se ei oo aina mahdollista :---( itselaukaisimella toki pystyy leikkii, mut se on ihan syvältä ja asukuvia on kivempi ottaa ulkona joten..

    ReplyDelete

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8