12.12.10

LIGHTS, CAMERA, RELATIONSHIP

Teinpä tossa vähän muutoksia taas ulkoasuun, ku vihdoinki tajusin miten saa tehtyä omat kuvalinkit tohon sivuelementtiin! Ja se oli enemmänki ku helppo, en vaa enne hiffannu : D Jaa-a, mitäs mulle kuuluu tänään. Herääminen kullan vierestä, mahtavaa niinkuin aina. ♥ Itsetehty ruoka a.k.a kanakastike jasmiiniriisin kera, mahtavaa. Glögi, supersalmiakit ja tobleronet, mahtavaa. Sex and the city, MAHTAVAA! Onhan tässä päivässä ollut vaikka mitä hyvää. Ja Merri nukku taas sylissä niin ylisuloisesti, et harmitti oikee ku ei ollu mahista ottaa siitä kuvaa. Söpö! Yritän epätoivosesti pitää sitä hereillä, ettei se vaan nukkus taas, KOSKA sit hän on liian energinen ku mun pitäs mennä nukkumaan. :-D Muuten, ja kirpparilta ostetut kynsilakat ei oo ollu kyllä sitte maailman parhaimpia. Argh. Pistin tämmöstä kivan sähkönsinistä joku puol tuntia sitte ja vähänki ku koskee ni se levii totaalisesti..... Voi nyyh sanon mä.





Eipä mulla nyt muuta, kyttäilen SATC:a vielä ennen nukkumaanmenoa =) Palaillaan!♥

-E

One thing to be happy about
eläimet

4 comments:

  1. taaskaa tää ei näytä sun uusimpia merkintöit tuol hallintapaneelis, HÖ :C

    miten sat ne kuvalinkit laitettuu :-)?

    jaja hei miten ton formspringjutun kyselylaatikon saa tonne alas? pitäny jo kauan kysyy sitä mut oon aina unohtanu :DD hirveen hankalaa mulle tää blogger :::DD

    ReplyDelete
  2. no voi jumaliste, perse ku se ei näytä niitä hallintapaneelissa!

    hitto mä en muista enää yhtää miten sen formspringin saa sinne :--( nouu! katteles vähä siel formspringis, saisko sieltä semmosta blogger-koodijuttua. sitte vaan kopsaat sen sivuelementtiin :)
    kyl se siitä ku harjottelee! =)

    niin, noi kuvalinkit. teet sen haluamas kuvan haluamas tekstin kans, teet uuden gadgetin sivuelementistä (kuva) ja lataat sen kuvan sinne ja kopsaat sen nettilinkin siihe yläpuolelle mis on http/-juttu, tieks :-D

    ReplyDelete
  3. okei :--)

    joo, en tie miksei nöytä hallintapaneelis >:C tyhmää.

    mut hei, kiitti! :D

    ReplyDelete

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8