18.12.10

♪ BABY'S GOT A TEMPER

►The Prodigy


Moii! Mullapa on tässä nyt kerrassaan loistavasti aikaa, joten aattelin tehdä teille postauksen syventyen musiikkimakuuni :--) Elikkäs, mä kuuntelen tosiaan aikalailla laidasta laitaan! Maku on todella laaja ja vähä niinku fiiliksen mukana mennään.
Viime päivinä oon eniten kuunnellu aikalailla rauhallisempaa settiä, esimerkiksi Sigur Rósia ja Enyaa. On mun kohdalla silti sillainkin, et saatan eka kuunnella vaikka Thono Slonon räpäytystä ja laittaa seuraavaks metallia tai jotain. Etten ikinä siis jumitu vaan yhteen genreen, paitsi joskus on esimerkiks sellasia kausia, et kuuntelee pelkästään esimerkiks konemusaa. Suosikkimusaani on drum'n'bass, dubstep, metallia laidasta laitaan, rap/hiphop, pianomusiikki, elokuvamusiikki (esim The Lord of The Rings), disneyn klassikoiden musiikki, trance, hardcore, psycheledic.. Ja yks esimerkki kans on musiikki Hopeanuolista, hehe.
Lempparibändi on ollut tosi kauan The Prodigy! Tutustuin bändiin ekan kerran lapsena, ku mun isoveli kuunteli sitä. Sitten bändi unohtui ja yhtäkkiä uudestaan bändin löydettyäni rakkaus roihahtikin. Oon nähnyt ne kerran livenä, Helsingin jäähallilla. Oli uskomatonta nähdä ne silmien edessä, vaikka keikan aikana olikin varmasti nestehukka ja kauhean kuuma, mut fiilis voitti! Muita bändilemppareita; Pendulum, Pantera, Enya, Sutter Kain, Tipper, Vanha Apulanta, Damageplan YMS YMS. Kuuntelen monista eri genreistä monia eri bändejä ja total_lemppareita on vain muutamii. :-D
Oon ite soittanu rumpuja muutaman vuoden Paskat Nuudelit-punkbändissä, mut valitettavasti se touhu on mun osalta jo ohi. Haluaisin kovasti oppia kunnolla pianonsoiton!
Jospa laitan tähän nyt vähän meittin lempibiisejä, toivottavasti jotkut teistä saa uusia tuttavuuksia tai vaikkapa jopa lemppareita! ENJOY





Hyvää musiikkia on PALJON. Siinä nyt "muutama", ei muutaku kuuntelemaan =)
Ps. Lukijat, kertokaa itsestänne TÄSSÄ postauksessa. ♥

-E

No comments:

Post a Comment

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8