2.11.10

norsuja

heippa hei ja koleaa tiistai-aamua!

olimpas fiksu ja lähdin himasta pyörällä ylläni t-paita, ruutupaita sekä villapaita ja tuolla on kolme astetta pakkasta. eissss. mulla ei oo kotona mitään mittaria, mist näkisin lämpöasteet ehehh. kattelin eilen myös takkia kaupungilta (okei kirpparilta ja ginasta) mut ei löytyny. ginassa ois ollu yks ihan ok maiharitakki, mut ei kumminkaan sit tarpeeksi kiva.

ginan asiakaspalvelu täällä porissa on muuten mun mielestä tosi syvältä ollut aina ku mä oon siellä käynyt. en tie pitäiskö sinne pukeutua iltapukuun ja käpytellä 13cm koroissa, että sais hyvää palvelua niiltä hiton kassaneideiltä? niillä on sellainen ilme naamalla et "mitä vittua sä täällä teet?"
pakko sendiä palautetta joskus isokarhun isoille kihoille. :-D ärsyttävää minusta, musta asiakaspalvelutyö ei ole tuollaista.
shoppailu on kivaa, mut mua rupee helposti ahdistamaan kaupungilla. se muovipussien kantelu, tavaroiden ettiminen laukun pohjalta, vaatteiden sovittelu kopeissa ku siitä tulee hiton kuuma ja ahdistaaa aaa aaa aa. joo.

tosiaan, tulipa eilen sitten vingutettua visaa! käväisin mm. kirpparilla sekä tosiaan tuolla ginassa. tässä löytöi:

kuulokkeet sokkarista  ja reppu kirpparilta





kengät

kenkulit!
farkut ja pyöreät aurinkolasit

vyö ja huivi

ruutupaita sekä villaneule

jeejee siinä :---)) pitkään olen etsinyt esimerkiksi noita pyöreitä laseja ja nyt vihdoinkin sain sellaiset, ja vielä kirpparilta! jihuu.

-e

2 comments:

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8