22.2.11

enu on laaja käsite


hellurei vanhat & uutukaiset lukijat!
jos ny vihdoinki pääsis alottaa tän uuden haasteen, on lykkääntyny hiuka :--) ekaan päivään kuuluu tosiaan nyt sit ittensä esittely. mistäs sitä alottas?

ruudun takana höpisee huhtikuussa 20 vuotta täyttävä naispuolinen luova ilosielu porista. mun etunimi on enya, mutta mua voi kutsua myös enuksi. sain nimeni artistin mukaan ja tästä klikkaamalla pääset kuuntelemaan yhtä hänen biisuaan. enya on yks mun lempiartisteista, myös. inhoan muuten sitä, ku porukka lausuu usein mun nimen väärin. tiedoksi vaan, että se lausutaan "enia", ei enya. :--D lapsena häpesin usein nimeäni, sillä en osannut käsitellä sitä asiaa et porukka ei pakosti tajua sitä. en esimerkiks ikinä unohda ihkaensimmäistä koulupäivää ku joku opettaja sano mua eRjaksi. kamalaa. nykyään oon ylpeä nimestäni!
tää neiti on kiinnostunut tosi monesta asiasta, melkein kaikesta. valokuvaus, elokuvat, videotaide, kuvataide, luova hulluus, tietty bloggaus, musiikki, kirpparit, vintage, taiteet, kamerat ja objektiivit, tuoksut, kånkenreput, päämäärättömyys, värit, individualismi, luovuus, filmi, persoonallisuus, eläimet, piirtäminen, graffitit, syvällisyys, kiltit ihmiset, rajojen rikkominen, kofeiini, yöt, vaatteet, pukeutuminen ja tyyli, rakkaus, rastat, herkut, luut, nousuhumala, meri, bokeh, huumorintaju, asiakaspalvelutyö, graafinen suunnittelu, kasvissyönti (olen itse semivegetaristi jos joku ei tiennyt), luonto, paljain jaloin kulkeminen, kainalopaikka, kahvilat, festarit, polaroid ja monet muut on lähellä sydäntäni. politiikka on yksi asia joka ei pahemmin inspaa. mullapa on minä-puolue!
vuonna '07 aloin opiskelemaan audiovisuaalista viestintää nakkilassa ja mun pitäis valmistua ens kuun puolella, eli n. vuoden myöhässä. auts. oon hyvä esimerkki siitä, et kannattaa hoitaa kurssit heti pois alta sillä muuten ne jää rästiin ja oot samassa tilanteessa ku mä. jep. mun ammattinimike on sitten media-assistentti, mut ite oon hlökohtaisesti suuntautunut valokuvaukseen. : )  jos av-alan duunia tekisin, ni se tulis olemaan esimerkiks leikkaamista. mut vuosien varrella oon rakastunut valokuvauksen maailmaan.
voisin kertoa itestäni kaikennäköstä, mut kukaan ei jaksas lukea ehkä sitä litaniaa joten jos jätetään tää nyt tähän ja tutustutte muhun itse? :--) kysymyksiä saa aina heitellä tänne taikka esimerkiks mun formspringiin.

7 comments:

  1. Mikä on semivegetaristi? Voisin googlettaa mutta haluan kysyä sulta >:-D
    Ja oisitpa kirjottanu sitten miten pitkästi tahansa niin mie ainaki oisin lukenu loppuun asti ko kirjotat aina niin kivasti ja sinun juttuja on mukava lukea :)

    ReplyDelete
  2. tiijja: voi ku ihana kuulla! : ) semivegetaristi ei syö punaista lihaa elikkä vaikka sikaa tai nautaa =)

    ReplyDelete
  3. Hello :)
    We are laura and luisa and come from germany.
    WE think, your blog is great. It would be nice, if ou couls also look at our blog and say something about him : laura-und-luisa.blogspot.com

    Love Laura and Lusia

    ReplyDelete
  4. laura und luisa: well hello there! good to hear that u like my blog. :-)of course i'll check yours!

    ReplyDelete
  5. onks sun siskol blogii?(--:

    ReplyDelete
  6. löysin eilen blogis, nyt tää on yks lemppareista! ja sulla on just ihana nimi, persoonallinen :)

    ReplyDelete
  7. anonyymi: eips ole!

    mari: voi ku ihana juttu, kiva kuulla :-) kiitos<3!

    ReplyDelete

ENYA / 24 / PORI, FINLAND

• Adobe Photoshop CS5
• Nikon D7000
• Sigma 18-200mm / f.3.5-6.3 DC OS HSM
• Samyang Fisheye 8mm
• Nikkor 50mm / f.1.8